Tema: Re: Q: Apie draudimą
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-26 18:36:49

> Pvz kokiomis?

Pavadinkim tai sveiku protu. Nezinau tikslesnio termino - draudimo
matematikoje tai vadinasi slydimu pavirsiumi. Kai nera tiesioginiu duomenu,
taciau bent jau zinai, kad pataikysi i didziaja grupe. Sakykim tau reikia
apdrausti Vilniecius nuo kepenu cirozes. Ir va tavo klientas - nezinai nei
jo lyties, nei amziaus, nei medicinines korteles. Taciau zinai, kad jis
gyvena prie stoties ir bent kelis kartus i diena prisishika ir prisimiza i
kelnes. Logiska, kad shiam smeniui tu šiai klientu grupei taikysi didesni
tarifa. Visiems. O vat turedamas papildoma informacija, kad ir amziu ir kiek
ju mire nuo tos cirozes bei kokiam amziuj, jau gali daryti statistika ir
pavyzdziui ishbraukti ish padidinto tarifo grupes visus darzelinukus.

> Tada nesuprantu apie ka diskutuojam. Nes tai ka parasei reiskia "mums
> neidomu, mes ir taip zinom" kas velgi reiskia subjektyvia kainodara.

Taip ir yra. Ir taip yra visame pasaulyje. Mes gal apie skirtingas logikas
kalbame. Draudiko logika paprasta - matome koreliacija ir ja naudojames. Ir
dzin - kubatura, vairuotojo amzius ir t.t. ar kazkas kitka. Pamatys
draudikas, kad automobiliai, kuriu valstybinis numeris baigiasi balse
patenka i autoivykius tris kartus daugiau ir pakels jiems imoka trigubai.
Logika, kodel patenka yra ? Gal ir ne - tai antraeilis dalykas. Taciau
logiska, kad imoka siems autombiliams draudikas padars trigubai didesne. O
vartotojai,nezinau, kaip nuo fliukliandijos, bet nuo skandiavijos ir jav,
musu vairavimo iprociai skiriasi afigennai. Ne geresni, ne blogesni - bet
skiriasi.

Dar vienas esminis niuansas apie kai kuriu Lietuvos DK kainodaras. Tu speji,
o ash zhinau :))).

> Bet tos pacios LD tarifuose tai kazkaip visai neatsipindi. Niekam neidomu
> ar tai feraris ar lexusas ar jeep cherokee.
>

> https://savitarna.ldr.lt/mtpl/wizard.aspx?s=kk6fg
> Sitoje skaiciuokleje nieko tokio neklausia. Neklausia net markes.

Pabandyk tolau nueiti skaiciuokleje. Toliau nei preliminari imoka. Man igi
atrodo kvailas toks LD skaciuokles pateikimas.