Tema: Re: Kur yra greitkelis netoli Vilniaus
Autorius: bomanz
Data: 2009-09-21 22:45:34
Mtrhed wrote:
> o ne paprasciau nuvezti kur padangas montuoja ir subalansuot?

Tai čia savaime suprantama.

Tačiau pasitaiko padangų, kurias gali balansuoti kiek nori- prie didesnių
greičių prasideda vibracijos. Ant balansavimo stendo viskas gražu. Konkrečiai-
mano prieš 4 metus pirktos Continental WinterViking 1. Į pardavėją nesikreipiau,
nes vibraciją pastebėjau tik praėjus 2 metams po pirkimo, kai pirmą kartą
išvažiavau į kelią Klaipėda-Vilnius. Aišku gali diskai būti kreivi. Tą taip pat
noriu patikrinti :)