Tema: Re: reik karucio uz kokius 3K lietuvisku
Autorius: svyt
Data: 2009-09-21 07:22:46
o jei ne furitas o siaip nisan patrulis? ar bmw 745 il? beto ir fura, jei
greitis ne per didelis, o vietos priekyje yra skirtumas jau bus zymus.
pazystams vaziavo su ford fiesta (tarnybine) kale jam i gala kazkoks
opeliukas, tai tas su savo fiesta perskrido visa sankryza. nu baiges
laimingai, bet daugiau i masina sveriancia maziau kaip 2 tonas blaivas
neseda (isgeres tik kaip keleivis).

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.