Tema: Re: Ar gali po dusles pakeitimo ... ?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-18 00:19:49
Tik jau neknisam proto. Universalus kainuoja eilės iki kelių šimtinių Lt, o 
rezultatas - ne ką blogesnis nei su senu arba gamykliniu tų pačių metų. 
Pakeista į universalų, eita per TA po pusmečio nuo keitimo (~8000 km 
nuriedėta) - HC 87 ppm, CO 0,21%. Pabyrėjęs originalus katalizas prieš 
keitimą metė ~700 ppm HC, ir 0.8% CO.

"Achtung" <nera@tokio.cia> wrote in message 
news:h8tvbq$e21$1@trimpas.omnitel.net...
> Idomu kiek procentaliai avtamobiliu ant LT vazineja su nesimtais 
> katalizais.
> O isidet nauja kataliza i 10m senumo masinuka, daznas atvejis kainuoja 
> tiek pat kiek tas masiniukas.
>
> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
> news:h8sqtm$qeb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai va, dirba inžinieriai, kuria sistemas, kad kengsmingų deginių būtų 
>> mažiau, kad variklis dirbtų kuo efektyviau, o mūsų "specai" viską 
>> nubraukia - katalizatorių lauk, EGR lauk....
>> Kurmis, būk žmogus, neteršk apkinkos azoto oksidais ir kitais š ir įsidėk 
>> atgal katalizaotorių. Tokių metų mašinoje tikrai jisai bus geras. Ir 
>> garso nebus bereikalingo...Nesuprantu žmonių, kurie iš normalių modernių 
>> mašinų daro žigulius...
>>
>>
>>> nu tai katuli ishmetei. Jis dalis ishmtimo trakto, o ne shiaip huinia 
>>> ideta.
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "Kurmis" <uuu@lt.lt> wrote in message 
>>> news:h8sob2$lnr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> golf 4, 2003m, 1,9tdi 66kW
>>>> Zodziu tokia problema atsirado. Pries technikine pakeiciau visa 
>>>> duslintuva nuo gofros iki galo, gofra sena liko, vietoj katalizo 
>>>> rezonatorius, galinis bakalelis irgi normalus. Atsirado ant 2000-2200 
>>>> rpm isibegant pakankamai garsus turbos garsas. tikrinom duslintuva ant 
>>>> nekokybisko darbo nu nera prie ko prisikabinti. siaip viskas ok, tepalo 
>>>> neima, nedumija nesveikai ir pan.
>>>> Ir apalmai kaip mirsta turbina? kokie pozymiai buna?
>>>>
>>>> technikine praejau
>>>>
>>>> Aciu.
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>