Tema: Re: Q: VW Caddy kuro nupylimas
Autorius: svyt
Data: 2009-09-21 06:53:35
kiek teko matyt, ko gero 30 proc. senu dizeliu turi nehermetiska sistema,
(kad ir tipiskai bmw dizeliai (visi-1,7 2,4 ir 2,5 litro) nuo 89 metu kur
turi purkstuka su laideliu, jo liga praleist kura, jie neremontuojami o
nauji labai brangus lyginant su masinos kaina, tad kas antras vazineja su
kuro balute po purkstuku) ir daznas vairuotojas net netvarko, pats gal per
gyvenima dizeliam 10 kartu keiciau abratkes zarneles prie purkstuku, (mano
ford tranzit bei draugo pasatui analogiskai, is siurblio lasejo ir nemazai,
apie 0,5 litro prilasedavo per 500 km) tai jei vazineciau visad su benzo-
dizelio misiniu buciau turbut ne karta uzsideges.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.