Tema: Re: Vairo koloneles meistrai Kaune
Autorius: 323
Data: 2009-09-14 17:22:30
man siurblio perrinkimas paneriu gv. kainavo 800lt...
po to pradejo kolonele leist. truputi. nuvariau - sako 800 minimum, gali but
daugiau priklausomai nuo gedimo...
Asigalyj pasake panasiai...
tada susiradau srotine uzh 600 ir uz 80 pasikeiciau...
ta proga dabar turiu E46 kolonele su vairo traukem. Viena puse biski
leidzia. Gal kam rejk ?...