Tema: Re: Passat
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-09-11 10:10:00
visu pirma - pasato kishti chia nereikia, tuo labiau B5, kuris ir taip
budamas klase aukshchiau, buvo dar ir tai savo klasei gausiai per gerai
padarytas - ka beje VAG'as su B6 "ishtaise".
O jei lygint su korolom, fokusais, meganem, astrom, xsarom ir t.t - tikrai
ta Octavia tokia tragishka? Beje, bandytas buvo naujas egzempliorius, ar
kazhkoks ish kazhkur?

--
Dainius