Tema: Re: problema, nepaduoda dyzelio
Autorius: svyt
Data: 2009-09-07 17:42:52
kuro siurblys dizelyje is dvieju daliu- auksto ir zemo slegio. Senuose
dizeliuose budavo abu vienam korpuse, naujesniuose (bmw pvz nuo 1990 metu,
pasatuose gal nuo kokiu 2003) jie paprastai is dvieju daliu elektrinio
siurbliuko bake ir auksto spaudimo mechaninio prie variklio arba CR
sistemose ir tas elektrinis. Kaip iseiti (jei kuro siurblys mechaninis,
vienam korpuse ir nesinori keisti (po keitmo sunku suderinti, neaisku koki
nusipirksi ar siaip labai brangu)) galima idet kuro sistemoje elektrini
siurbliuka is automobilio kur jis isorinis (pvz. 7 bmw berods), arba nuo
benzinines.
Pabandyk paduoti kura is kanistro kuris auksciau variklio, turetu dirbt be
priekaistu, jei ne kazkas kita nei aprasiau.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.