Tema: Re: Zvakiu laidu varza
Autorius: Evaldas
Data: 2009-09-07 14:48:36
A tau dar kartą kartoju -  normalus servisas su normaliu prietaisu http://www.lbm.lt/daspas.htm
ir biču su galva šalia (būtina sąlyga) tau pasakys VISKĄ apie uždegimo sistemos būklę, liambda zondą ir dar keletą dalykų.
Jei nerandi tokio serviso tai gali mėginti ir pats visiškoje tamsoje žiūrėti ar kur nors laidai, paskirstytojas nepramušinėja.
Beje, kurios kartos dujos ? Jei pirmos kartos šlanginės tai joms pofig liamda zondas.