Tema: Re: Kazkas barska po C5 apacia
Autorius: Eex
Data: 2009-09-07 08:28:37
jei turi garaza su duobe, tai toki bandymuka galiu pasiulyti, kuris visai
nieko nekainuos (seip galima apseiti ir be duobes). pasiimk koki lentgali,
lisk i duobe su juo, paprasyk kad kas is pazistamu uzkurtu masina ir
paminkytu taptke. o tu su lengaliu paspausk is apacios dusliarka, ir stebek,
ar keiciasi garsas. jei keiciasi - reiskia beda dusliarkeje. jei ne - beda
pvz variklyje, kokia skardele ar apsauga atsipalaidavusi.