Tema: Re: 1.9 tdi ---> kompas
Autorius: Spakains
Data: 2009-09-05 21:02:34
Perduosiu kontaktus, nes mataroleris ne mano.
Darosi keisti dalykai: mirksi pakaitinimo leNpa (spiralė), buvo dingus
trauka, atsiradę juodi dūmai. Paskui lyg ir susitvarkė, bet lempa
mirksi. Visi filtrai keisti prieš 4k, savininkas praėjo visas
pasiekiamas laidų fiškes, perkamšė. Galiausiai atjungė akumą nakčiai,
bandys žiūrėt ką nusiresetinęs kompas šneka toliau.
Beja, kiek tas malonumas kainuoja? (t.y. prijungimas prie kompo) Kažkur
jam užkarksėjo 80 lt, kas šiais krizenimo laikais susirodė kiek daugoka.
Aš asmeniškai pradėčiau būtent nuo to, tą jam ir pasiūliau. Gal bus
kokių patarimų?
Dėkui