Tema: Re: Hidraulinis skystis
Autorius: Sharkius
Data: 2009-09-03 11:43:56
greiciau ten bbz kokios kompozicines medziagos visokiem servotronicam ar pan
skirtingos, kurios GALBUT kazkokim salygom sureaguotu, bet realiai jei
vairas be viso sito gerio o tik metalas +guminiai manzetai tai inpylus
paprasta skysta hidrauline mineralka skirta darbui ~200bar jokiu problemu
neiskiltu