Tema: Re: OT: gal kas naudojates KAVA paslaugomis ?
Autorius: config.lt
Data: 2009-08-26 16:45:38
    topico proga paklausiu koka pigiausia TV galima gauti Vilniuj Zemaitijos
g. 8 ?  Pasiilgau keliu kanalu prie kuriu ipratau per 8 metus naudodamasis
Vilsat: Discovery ir rusisku - 1, NTV ir dar kazkokiu poros. Buvo ir vienas
filmu kanalas '21'. Man ju pilnai uztektu

bandeu zet vdnet.lt - Atsisiunčiau bylą akcijos_salygos_vasara_a4.pdf iš
http://www.vdnet.lt/vilnius/akcija_vdnet_vasara
Susidariau įspūdį, kad informacija pateikiama siekiant suklaidinti
vartotoją.
Gal galite paaiškinti, ką jie siūlo BE ĮSIPAREIGOJIMŲ ir kiek tai kainuoja?
Taipogi - ką tiksliai parduoda po 16 lt/mėn. ?
Neradau aiškaus prekės ar paslaugos už 16 lt/mėn. aprašymo.