Tema: Re: greito patarimo
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-25 09:10:30
jeigu ten viena juosta- tai kaip jis galejo is desines tave lenkti?
kaip supratau juosta plati, o tamsta nesilaikei KET reikalavimo laikytis kuo desiniau?
tuomet nuvaziaves "dzigitas" gali teigti kad JIS laikesi ket ir vaziavo kuo desiniau- o va tu jau ji lenkei ir prispaudei- pats pasibraizyk sau schema ir pagalvok...