Tema: Re: Zali stulpeliai autostradoje Kaunas-Vilnius ...
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2009-09-01 12:03:11
Savaitgalis. Vaziuoju is garliavos vakariniu aplinkkeliu i kauna,
negaves laido volviakui. Pralenkia latvis su sharanu, ant kurio stogo CB
antena uzmontuota, as dw is paskos. Greitis 12-14 kazkur:) Staiga savo
galvos radaru toleliau uz krumu uzfiksuoju stovincia itartina masina.
WARNING! Suletinam, o latvis shutina toliau. Ir tik latviui priartejus
is tos masinos, kuri, kaip paaiskejo, su diskoteka, islipa zalias dede
su braskiniu saldainiu ir pasiulo latviui paragauti:) Pravaziuoju ivykio
vieta, radaras galvoje rodo CLEAR, shutinam toliau...:) Tik keista, kad
latvio niekas neispejo...