Tema: Re: Uzia priekinis ratas
Autorius: Kaksht
Data: 2009-08-25 14:57:52
nu kad nelabia varztas, bent jau pas mane guolis isipresuoja i stupica ir poto dar stebule iji isipresuoja, o kad ta viska normaliai atlikti reikia, atsukti virsutini ir apatini sarnyrus, atsukti traukes antgalio sarnyriuka, granata, suporta nuimti, istraukti stupica ir poto vel atgal viska sudeti, yra darbo ir 60lt nemanau kad dideli pinigai uz tiek darbo.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E