Tema: Re: shaudykla
Autorius: eBay
Data: 2009-08-25 12:37:11
Rekomenduoju pasidaryti pramoga ir palekti iki Panevezio. Yra ten tokia
saudykla baltasis kurtas kuria fanatai tvarko.
Beveik visada yra  sumontuotos kliutys ir pratimai pagal NPSA reikalavimus,
saudymas priartintas prie realybes , idomiau nei i kabanti taikini saudyti.
Galima issinuomoti ir ginklu su visais soviniais.
Aisku vienam nuomotis neidomu, bet jei jau ekipazas susidaro, verta
susimesti ir dar pasidalinus i dvi grupes pratimus laikui atlikti.
Siaip ne del reklamos rasau, :) pats is Mazeikiu vaziavau pora kartu, ir dar
planuoju. Jei data paskelbtumet, mielai prisijungciau.
http://www.baltasiskurtas.lt/lt/kontaktai   radau paguglines.

picatrix