Tema: Re: beje, wilnieczei
Autorius: YZF
Data: 2009-08-25 09:39:12
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:h7000b$pfo$1@trimpas.omnitel.net...

> --
> http://sites.google.com/site/autokritinemase/
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message

> nu tai čia ryte taip. o tu rašai - vakare ("po darbo").

Tai ir sakau kad vakarais , po darbo, ten budavo kamstis afigienas. Cia
anksciau, pries ~3 metus. Dabar to kamscio nera, nes padarytas apvaziavimas
gel.vilko ir ukmerges g. sankryzoje.

Dabar tik ryte yra kamstis nes tas apvaziavimas tik i viena puse, jeigu butu
pilnai uzbaigta sistema tai nebutu ir ryte kamsciu, bet cia jau kitu "meru"
darbas ta sankryzu sistema uzbaigti (ko jie aisku nepadarys)