Tema: Re: Parkavimo sistema (Parktronic)
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-08-25 03:34:20
Pirkau va toki is sito pardavejo:
http://cgi.ebay.com/Car-Parking-Reverse-Sensors-Backup-Alarm-Auto-LED-radar_W0QQitemZ370246941147QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item56346ff9db&_trksid=p3286.c0.m14

Vienas sekmingai veikia bulkoj, kitas Tourane, jo tikslumas yra absoliutus atstumo skaiciavimo prasme net po to kai ivaziavo i gala man, jei raso 0,4 ekrane, tai tiksliai 35-45cm atstumas ir yra.. Vienintelis minusas, beeperis jau kaip cypia, tai net veida sutraukia, bet tai sutvarkiau uzklyjuodamas izoliacijos gabaliuka ant skylutes :)
 Apie ekrana mano nuomone: sitoks ekranas yra geriausias, nes matai atstuma ir kurioj pusej, visokie lcd yra nekontrastingi arba labai uzkrauti visokiais simboliais kuriu simta metu nereikia.. Yra kur isvis su beeperiu tik, bet manau kad pasigesi atstumo..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!