Tema: Re: Vagystė, Gjensidige draudimas ir jo servisai
Autorius: Martozo
Data: 2009-08-24 09:29:35
"Valdzia" <gamta.tau@padekos.lt> wrote in message news:h6m0m1$run$1@trimpas.omnitel.net...

> stengsiuosi parasyti nepiktai jei gausis.
>
> pirmiausia klausimas kodel salygas aiskiniesi po ivykio o ne pries
> sudarydamas sutarti?

Sąlygas aiškinausi prieš sudarydamas sutartį. Tačiau sutartį sudariau prieš kelis mėnesius, iš to duonos nevalgau, todėl natūralu, kad dabar vėl reikia pasiitikslinti ar teisingai pamenu kas buvo išaiškinta.

> antriausia tavo klausimas yra su esmine klaida, nes polise yra "rinkos verte
> , be nusidevejimo" ir tas kablelis daug ka keicia, nes tai dvi salygos, o ne
> viena kaip tu parasei.
>
> rinkos verte reiskia jei tau pavogtu automobili tai kompensuotu ne nuo tos
> vertes kuri irasyta polise o nuo rinkos vertes ivykio dienai.

Įdomumo dėlei, o kam tada įrašoma suma polise? :)

> be nusidevejimo reiskia kad gali pirkti naujas originalias detales is
> oficialaus atstovo. nuo kainos minusuos tik fransize jei tokia yra.
>
> kitais metais pries draudziantis siulau gerai issiaiskinti salygas ir
> nesivadovauti tik kainos kriterijumi.

Kainos kriterijus ir taip nebuvo esminis ;)

> o del remonto siulau pasinaudoti AB pasiulymu ir vaziuoti i tokvila ir
> pasiklausti kada gali atsiimti automobili nelauzydamas sau galvos kur
> remontuotis ir kiek tai kainuos. maksimalios islaidos tai fransize jei tokia
> yra.

Ką tokvila mano apie gjensidige jau rašiau ("kas čia per draudimas?"). Jaučiu reiks dar kartelį su jais pašnekėti nes ir aš labiausiai linkęs tokiu būdu tvarkyti.