Tema: Re: Hidrauline sankaba
Autorius: Lobis
Data: 2009-08-20 20:24:36
vat pas mane ir sankaba keista pries koki 1000 km ir darbinis cilindras
nekele jokiu itarimu tai jo ir nekeiciau bo zaraza 500 lt kainuoja. O dabar
uzeina viskas ciki kol vel koki kart prie sankrizos pastringa. Per jega
nejungiu. Bandziau ir ta permynima kelis kart, kartais padeda kartais ne....
speju reik vazineti ir laukti kol tas bugas islys i "pavirsiu"