Tema: Re: VALIOOOOO
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-19 11:49:19
"egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> wrote in message
news:h6g4i6$4pn$1@trimpas.omnitel.net...
taip, jis specifinio skonio, bet su salyga, kad labiau patinka sviesus-
ypatingo susizavejimo nesukele ... Aplamai neberandu lietuvisko alaus, kuris
butu vertas sugaisto laiko jy geriant - ta prasme isgerus butelaity vakare
galetum pasakyt - "uch, malonus jausmas".. kazkas ne taip- vienas kazkoks
aplamai beskonis, kitas kazkoks rugstus.. galas zino, ar ce man skonis
nusimuse, ar gamintojam alaus kokybe  :/

Siaip tai gretimame forume yra nuoroda i straipsni apie lietuvisku alu
"iskovojimus" pasaulyje.Paskaicius patampa aisku ko verti musu isgirtieji
alus:
http://www.vynozurnalas.lt/index.php?&page=472

O stai vakar ryzausi Vynotekoje isleist 5 su trupuciu lito,kad paragaut
kazkoki tai angliska Ale (pavadinia uzmirsau,,bet etikete oranzine).Na,turiu
pasakyt,kad buvau labai labai maloniai nustebintas jo skoniu - nieko
panasaus nera teke ragauti!Galima butu ir dazniau ji ragaut,bet vat ta kaina
tai siek tiek per riebi krizes iskankintam biudzetui.