Tema: Re: nuomoniu apie mitsubo traktoriuka
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-08-18 23:03:32
kostmosas ne geraja prasme o super geraja! per visa laikotarpi tik keli
sarnyrai (jis ofroudo duoda nemazai ir tikrai nebuna "palauk, atsargiai,
neskubek"), kaladeles, suportas na ir panasiai, smulkmenos
traukia "afigienai" nors man kazkaip eilinis seimyninis heachbekas geriau
"traukia", mat jis lygina su kitokiais 4eigiais

beja, jau pastebejo keles rudeles... oi oi

audi ar pasatas, sumokesi uz varda, remontuosi ne ka maziau ir tikrai
nepigiau. Kitas momentas - arba draudimas paskutinius pinigus atims, arba
prazilsi nakti palikinedamas ne garaze - cia paprasta situacija,
t@utomobilis, daugelis megsta nes nieko kito nemate - kaina didele uz nieka
(oi gausiu as db nuo t@utos )

LC - variantas
patrol - nzn, kazkaip ofroudininkai juos megsta

griztant prie ankstesniu: foresteris na kaip ir neblogai, bet supratau, kad
reikia saugumo?
crv - svogeris ilgai dziaugesi, bet manau kad jam tik pasiseke su geru
variantu, o jo dziaugsmas buvo tik per balas iki objekto nuvaziuoti, as
siaip H is principo nemegstu taip kad esu saliskas
rav'ikai neistikimi (vagiami)