Tema: Re: Automobiliu remonto paslaugos Kaune
Autorius: astuntas
Data: 2009-08-18 20:08:57
i 323 su 1.6 ejo tik tie senesni varikliai su 16v bet vienu velenu. dochai
(jei autodata nemeluoja) ejo tik i mx3, 5 ir xedos 6. maniskiui apaciaiai
pzdc, ir kiek jau varikliu buvau ziuret, visi be kompresijos, ir visiem
apacios sudilusios - pripylus tepalo atsigauna. geriausia remontuot, bet
pilnas kapitalinis kainuos tiek kiek visa masina, o juo labiau kad jau kelis
kartus yra kaitintas variklis, bijau kad galvos metalas nebutu pavarges ir
nesuplystu artimu metu

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4345 (20090818) __________

http://www.eset.com