Tema: Re: Tomai,
Autorius: android
Data: 2021-03-12 13:43:05
jo, pydaru karta atejo su geiropa, faktas.
pirmakart tai ryskiai pamaciau pries metus ar du, kai vienas jaunuju tv vedeju labo ryto ar panasioj
laidoj kartu su kolege pana paliete tema "ar tu moketum pasikeist rata pats?"
Tas vaikinas papurte galva ir pareiske, kad nemoketu. Matesi, kad nemeluoja. Iskritau i nuosedas aka
nustebau apakes, butent tai paskatino pazvelgt i zmogu idemiau ir isimint sita momenta. Blet nu ir
pydaras, pagalvojau. Principe, man butu geda jei nemokeciau ir tai momentaliai istaisyciau
ismokdamas, mazu maziausiai - man butu geda prisipazint prie panos ir TV ziurovu eterio. O jam - ne.
Galiu net surasti gugle jo feisa, jis ikisiol kazkurias laidas vedineja. Bet matau, kad nlb yra
reikalo, ju jau daug...