Tema: Re: Kiek mazdaug kainuoja paletes transportas is LT i DE?
Autorius: eSSas
Data: 2019-04-22 23:18:19
On 22/04/2019 22:45, Invertuota panda wrote:

> vaterliandas man siaip jei ka lituvisija :)
>
> Ok, aiskinu detalEi nors cia ir ne o.building: bazaras ne apie plyteliu
> klijus, o apie grindu islyginimo mase. Man reikia mazdaug 30-40kvm
> esamos grindu mases "uzaugint" taip mazdaug 1-2-3cm idant islygint esama
> nuolydi ir panaikint laipta toj vietoj kur anksciau buvo siena.

O tokie poreikiai ne cementinėm plokštėm ant grindų sprendžiami? Ir su
išlyginimu nebus tokio vargo. Ant jų plytelės klijuojasi su švilpesiu.

Hemoro mažiau, jei tai problema - tada bėda. Dar didesnė bėda būtų kalt
pagrindinę masę pačiu pigiausiu skiediniu, o viršų išlygint prabangiu
išlyginamuoju. Irgi per paprasta?

S.