Tema: Re: HDi bedos
Autorius: ramunas
Data: 2009-08-11 21:00:54
tai tu nori, kad mes pagal tavo aprasyma diagnozuotumem liga ? :D cia
kazkuris lyg ir skelbesi darantis diagnostika visu mazgu internete .... :)
ardai ir ziuri ... jei negali palikti masinos ilgam surenki ir uzsisakai
detales ...

"LinasM" <konferencinis@freemail.lt> parašė naujienų
> Na sankabos kompleta imanoma gaut, taciau jei nuemus pasimatys kad ir
> smagratis blogas, tada nieko nebeliks kaip pirkti ji brangei is
> parduotuves ar laukti kol atsius is kokio nors Lietuvos galo. O is ten kur
> noriu pirkti, ji siustu dvi savaites.
>
> "Atom" <elektro1@takas.lt> wrote in message

>>> 4. Is vietos pajudant yra trukciojimas, tiek vaziuojant i prieki tiek
>>> atbulomis