Tema: Re: laisva pavara = 1begis+isminta sankaba?
Autorius: Korke
Data: 2009-08-10 16:48:29
butu gerai su tais punktais, bet lietuvaiciai savoka "sustoti tik staigiai
stabdydamas" pritaiko daznai ir tokiu atveju kai tu esi 30-40m nuo sankryzos
(turint galvoje leistina mieste greiti), pradejus mikseti ne imetamas
laisvas ir palengva stabdant dariedama iki stop linijos, o minama tapke iki
dugno. Butu px, jei tai darytu tokie kurie moka matyti sankryza placiau nei
savo juosta ir iverintu sankryzos dydi/ kertamojoje stovinciu auto buvima,
zinant sviesoforu junginejimosi cikla, t.y. zinot kurie pajudes tau
uzsidegus raudonai. ir pan. Bet daznai tai daro vos ne kas antras
"kanadietis" ar boba uz vairo su "pakabinto smakro ant vairo" sedesena.
Todel dabar bent as startuodamas 1-2 nuo sankryzos visada ziuriu ar
nepareina toks dzigitas (daznai ju vaidemnyje dar buna "skubantis pagal
grafika" autobusas ar furistas)