Tema: Re: Keistas barškėjimas priekyje?
Autorius: Renookas
Data: 2009-08-06 12:12:04
Pirmas klausimas ar dareisi suvedima?
Antras pasiulymas - jei dareisi ratu suvedima ir netraukia nei i viena puse
lyg ir viskas tvarkoje tik tas dunksejimas, atvaziuok pas mano meistra ir
pasiziures. paziurejimas nekainuos, o jei jau kazkas konkreciai bus vaziuosi
garantinio jei toki turi, arba sutarsi vietoj ka padaryti.
tel 867772866, gali man skambteleti susitarsim