Tema: Re: audi VW shrotai
Autorius: No name
Data: 2009-08-05 13:19:42
saunuolis ;)
siaip is principo biski uzpisa, kad zmones butajam laike dejo skersa ant
istatymu ir mokesciu, o paskui patape VERSLININKAIS jau pisa prota, kaip jie
cia viska moka, o anie ne... dauguma verslininku turbut pradeda nuo to, taip
kad ner ko parintis, kad kazkas bando kapeikyte pasidaryti, o veliau (jei
pasiseks) gal ir prades moketi visiem - pradedant vmi/sodrai ir baigiant
ekologijom kita xuinia :)