Tema: Re: AWD
Autorius: fenix
Data: 2018-03-19 10:23:05
2018.03.17 22:23, Caponi rašė:
> Pala pala - gi tik ką pareiškei, kad Renault arba Toyota yra bausmė, ir

Renault man buvo bausme, nes luzhdavo viskas. Absoliuciai. 3x
starteriai, 2x generatoriai, imobilaizeris atsirishes, prietaisu
skydelis veikia/neveikia ir pan. Tik variklis veike ir pavaros metesi,
bet su elektros irenginiais ten pz visiska. Atsikraciau, kai palikus ant
gatves ipiso i kampa ir pabego. Ir nevaikiskai - sparnas ir galinis dangtis

> čia pat Saab'ą sulyginai su Toyota, bet kartu teigi, kad Saab nėra
> bausmė - nesusieina galai... :-)

Toyota bausme, nes ten nieko nera padaryta atkreipiant demesi i
vairuotoja. Ant tiek bb dejusio gamintojo i vairavimo dziaugsma daugiau
nera. Ka ten dziaugsma - bent jau kazkokiu ergonomisku elementu idetu,
bet bb