Tema: Re: SEB e-bankas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-03-12 16:26:50
universalumas

"cD-r0m"  wrote in message news:p862cv$gpf$1@trimpas.omnitel.net...

Bankai - privatus sektorius, jiems tik geriau, kad galima trumpint
aptarnavimo laiką ir dar daugiau skyrių uždaryt..

Visgi, kodėl išvis turim tokio lygio ATK? Net muitininkai nekaišioja jų
į kompą, nors vieninteliai turi reikalingą įrangą ir atspaudų
skaitytuvus. Vis dar brauko per savo OCR aparatus..