Tema: Re: Toyota Corolla Verso remontas
Autorius: DJ
Data: 2018-03-09 09:36:56
Pradžiai pasitikrinti ar vienodas slėgis padangose - bet kurioj degalinėj.
Jei vis dar traukia. Tada ratų suvedimą bandyčiau pasidaryti. Aš
anksčiau važiuodavau į Arx Skoda ant Gel.Vilko (nzn ar dar ten jie
tebėra). Išanksto užsirašęs.  Visai patikdavo kaip dirba Tomo servisas
Antakalnyje https://rekvizitai.vz.lt/imone/tomo_autoservisas/ ten irgi
suvedimą gali padaryti. Na ir kitus "bugus" išgaudys aišku ne nemokamai,
bet prieš tai pasakys ką reiktų remontuoti ir kiek kainuos.
Dabar jau kuris laikas nebuvau ten - su Subaru važiuoju i Subaritą :)

DJ