Tema: Re: Kiek nuvažiuoti, kad kompensuoti užvedimą ?
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-23 21:45:26
daugeliu atveju uztenka, bet per salcius mazoka.
mano ex volvo kraudavo 14.5V. todel net gan sunkiai besikuriantis su tuo
paciu akumu pragyveno 8 metus ir dabar dar tebegyvena kazkur. nei karto
prie pakrovejo nejungtas. esmines permainos ivyko po kapitalinio
starterio ir pravesto naujo laido nuo genero iki akumo. ko pasekoj
krovimo itampa ant akumo atsirado tokia pat, kaip ant generatoriaus, nes
iki tol kazkur pakeliui buvo dinge ~puse volto.