Tema: Re: barskancios plastmases salone
Autorius: zhaltas
Data: 2009-08-05 12:35:14
dainiushai, tai cia tu labai norejai prisipist ir prisipisai prie barskancios hrv galinio dangcio plasmases, vaptelejai kazkokia nesamone apie idealu stovi ir dar didesne apie hrv is usa :)
Tai paaiskinu jei dar iki siol nesupratai:
Stovis tikrai labai neblogas, o ivertinus tai kad vazineta ir lauzyta du metus ir absoliuciai nieko nereikejo pakolkas bent jau tvarkyti, tai pries perkant, kaip tolimesne praktika parode, tikrai buvo geras ;) Barsket ten barska tokie dalykai ir naujai is salono katik isvaziavusiai, ne ta klase masinos kad nebarsketu plasmasines apsyvkes, o jau neskaitant jei kazkas kazkada ten kiso nagus...
Apie usa neturiu ka pasakyti, tokio modelio ten nebuvo.
O apie automobilius - tai kiekvienas zmogus besidomintis automobiliais ir 10 metu diskutuojantis panasaus pobudzio naujienu grupese manau rinktusi bent jau 330i nei 318lpg ar panasiai, nors uztenka ir traukos ir viso kitko ir is 100ag, bet gi ne nerimo vaseliu cia grupsas. Apie galimybes taip rinktis- cia jau atskiras klausimas, bet tada geriau pasedet kamputi tyliai , o ne akis draskyt, kad visi aplinkui dalbajobai vienas as va protingas teisinga sprendima padares  :)