Tema: Re: masina uz 15000-17000LTL?
Autorius: Splitas
Data: 2009-08-03 23:27:57
masina gera, tikrai nera byrejimo rekordininkas, nei kad galima itart/kaltint, ale reikia ziuret nuolatos - laiku idejus kapeikas, sutaupai daugiau pinigu (is esmes, visom masinom tinka, saabam gal kiek labiau:)
Naujesnes: barskalai, jei per miskus pavazinet, nes plastmases kuo toliau, tuo labiau kietos, standzios, atsikrato (maniske vs draugo - 99 vs 05 berods) - tai nepalyginsi, ir liest ir ziuret ir klausyt senesne maloniau (draugo, ne mano zodziai). Technine dalis (dar labiau nei salonai) - kuo toliau,tuo labiau amerikoneja/opeleja...

Konkreciai detalemis ir mazgais jau tingiu beieskot...

--
pagarbusis Splitas