Tema: Re: Kur nusipirkti plieno kampuočio Vilniuje?
Autorius: isolated
Data: 2009-08-03 19:40:20
atpjaus tik pjovimas kainuos tiek kiek pjukla paciam nusipirkti...
o bet taciau neturiu kainu jeruzales statybiniu medziagu...
ten ir turi
atsimenu uz tanagros kai kuriu kainos buvo kiek didesnes/kitu mazesnes nei
jeruzalej,
tai jei pakeliui gali paziuret kiek kitur...
cia buvo sneketa kad metalo kainos turetu but stabilios. deja...