Tema: Re: durnas fizikinis klausimas
Autorius: bzik
Data: 2018-01-29 15:25:25
jei iš klausimo įsivaizduoji daugiau nei buvo paklausta, tai taip pat gali
būti bėda

Prireikė vaikinui iš pirmo aukšto lygintuvo. Nusprendė užlipti į 12-tą pas
kaimynę pasiskolinti.
Lipa ir galvoja:
"Nu va.. aš paskambinsiu, ji atidarys.. pakvies užeiti.. pavaišins kava..
paskui kokio brendžiuko prie kavos.. degtinės.. pasiliksiu ilgiau..
kalbėsim..
paskui karšta naktis.. tapsim meilužiais.. paskui apsiženysim.. vaikai.. ji
man
atsibos.. susirasiu meilužę.. ji mane užklups.. netyčia išstums iš 12
aukšto..
ligoninė.. visas gyvenimas invalido vežimėly.. ji, aišku, mane paliks...
Taip begalvodamas užlipo. Paskambino.
Atidaro kaimynė, šypsosi...
Vyras, susinervinęs:
- Žinai ka, eik tu na***... su savo lygintuvu!

"Ignas"  wrote in message news:p4n2r4$3r0$1@trimpas.omnitel.net...

na jei is paklausejo vartojamos kalbos, klausimo uzdavimo vietos ir
klausime pateiktu detaliu isivaizduoji murmanska, tai ne klausejo cia
beda...