Tema: Re: Seno grabo dokai/registravimas
Autorius: Radistas
Data: 2018-01-27 13:21:26
> Vat fyg znajet kaip ten yra. Bet minis gera, reiak regitron nuzliauzt ir
> pasiklaust koks pas juos stovis tos masinos

Mano situacijoje buvo taip,
kad kas is tu doc, kad as juos ir gavau, nes ju reikejo tik kol galiojo TA
ir kad nusivaryti ten kur man reikejo.

Dabar jau N metu as pats ta auto nurasiau ir tech pasa pridaviau, nes
nebemoku jokiu draudimu ir jokiu TA nevarau, nes nebeapsimoka kisti pinigus
i toki transporta, kuri as tik 2 kartus metuose uzkuriu pasistumdyti ukio
reikalais po savo sklypa...ir jokiais keliais nebevazyneju...

o su tokia kaip sakai GAZ53, tai koki gi tu versla bepadarysi... uz kelius
daugiau mokesi negu is jos uzdirbsi, nes dar benzo ryja virs 20ltr/100km

Jei turi ideja jos panaudojima, jei darysi is budos koki gyvenama vagoneli
prie misko, arba pirti, tai ir naudok i sveikata ir nevazynek niekur keliais
.... ir nereiks tau jokiu doc...
Beje pas mane butent tokia ir butent tam naudojama...