Tema: Re: avensis ir dpf...
Autorius: YZF
Data: 2018-01-26 17:36:45
Nezinau kaip su Toyota bet pvs pas Mersa dar priezastys gali buti tokios:

1) Kai kurios zvakes visgi blogos, tik diagnozuota hujovai (iskaitant ir
Silberio diagnostikas)

2) Pakaitinimo zvakiu rele saibom nuejo

3) Slegis sistemoje hujovas del ivairiu priezasciu (nesandarumas?)

4) Gal akumas jau prie pabaigos ir silpnai suka (kai salta)?