Tema: Re: LED lemptues gabaritams/stabzdiams
Autorius: Sail
Data: 2018-01-25 11:59:52
cinkavo, esu tuo tikras. Tad rudyja taip idomiai - pradzioj be priezasties
atsoka dazai nuo cinko. Tada cinkas pasidengia tokia balksva oksido plevele.
Ir paskiau jau islenda rudys. Procesas nesustabdomas, tad siuo metu tiesiog
nutepu sparnus atrabotkes ir bituko misiniu. Kazkiek padeda.

Del laido tarp genero ir akumo tai variantas. Kai prieis rankos, reiks
pamatuoti ant lempuciu kokios ten itampos. Gal tikrai kazkur kontaktas akumo
blogas.