Tema: Re: valykit sniega nuo stogo
Autorius: bzik
Data: 2018-01-18 08:51:08
gal švedai mažiau jautrūs? Pas mus dėl kiekvieno leduko universalių padangų
iš Maximos prisipirkę pradeda visai kanalais kaltint. Tad stengiamasi

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Bent jau svedijoj nedebilai kelininkai del kiekvienos snaiges tikrai nepuola
panikiskai visko gramdyti. Pravaziuojama ir gerai - visa kita bonusas ir
gera valia.

"tranzoo"  wrote in message

ne - kanadoj, norvegijoj, suomijoj ir svedijoj debilai gi...