Tema: Re: dyzelio trūkčiojimas
Autorius: anon@work
Data: 2018-01-16 12:33:11
Senose dyzelinėse auto toks požiūris tiko. Sustoti su užsikišusiu kuro
filtru nedažnai kam teko -dažniausiai prastėdavo trauka, užvedus gesdavo,
dirbdavo su pertrūkiais. Sustingę parafinai gali ir užkišti kuro filtrą, tik
pašildžius jį buvo galima išsisukti. Bet šiuolaikinėse su common rail, kur
reikalavimai kuro švarai (ir tiekimo kiekiui) aukšti - IMHO geriau keisti
dažniau. Dabartinė auto man tarnauja virš 1,5 metų, rudenį filtrą
pakeičiau - trauka smarkiai pakito į gerą pusę. Jei siurbliui prie railo bus
tiekiama mažiau kuro - jis dils greičiau, nebus pakankamai tepimo. O jei dar
metalo dalelių magistralėje atsiras ir pro filtrą praeis - purkštukams
galas. Aišku, čia blogiausi scenarijai, jie gali ir neįvykti... Bet jei ?

"Sail"  wrote in message news:p3kikr$p1r$1@trimpas.omnitel.net...

Per visa gyvenima nesu sustojes del kuro filtro.

Keiciau viena syki vienai masinai pries metu 15, ir tai del durnos galvos
gavau tik pisliava del nuorinimo.

Nereikia myzt i bata, nakti prie -20 miske toli grazu ne del kuro filtro
sustosi. Jei saliara bloga, tai niekas nepades.