Tema: Re: Ne/susijusios zalos
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-12-21 11:33:38
Kažkokiam tai mano ekploatuotam karutyje (rods 1994 gamybos) buvo smugio
daviklis, kuris atjungdavo kuro pompą esant smūgiui.
Netyčia jį užtikau išardęs plastiką vairuotoju pusėj prie kojų.
Pasidomėjus tapo aišku kas per devaisas.

P.S. Į nedidelį įvykį su tuo karučiu buvau patekęs, bet tas devaisas
nesuveikė.