Tema: Re: DAC ?ieminis lang? skystis
Autorius: Korke
Data: 2017-12-13 20:24:37
mjo... nu ka cia bepridesi... matyt tau vienam nesiseka, nes tos menamos
nuosedos matomai ne nuo lietaus/aptaskytas is balos pravaziuojancio
salia/ nulasejo nuo pastato stogo kokio salia bestovint...gal kaip toki
uzpisanti tipa, kazkas apmyzo priekini stikla nakti... bet ne..nu DAC'o
kazkokios nuosedos....
Ar as aklas, bet ant savo juodos masinos nieko tokio del ko reiktu kelti
tokias bangas neteko matyt... Vat eisiu dabar paziuresiu specialiai, gal
apsivers mano gyvenimas iskart :)