Tema: Re: Ka vilnieciai?
Autorius: Glebas
Data: 2017-12-06 10:30:24
Jeruzalės, Ateities, Stanevičiaus, Gelvonų - gražus, blizgantis ledas.

Niekas nesitiki, kad visur bus priberta ir sukibimas kaip vasarą, bet
kai autobusai į kalniukus  neįvažiuoja, tai ne visai gerai.

Ž.Ežerai ok, miesto pakraštys, galime sakyti, kad kam tam kaime viešasis
transportas. Bet va, nei nusileisti nei pakilti negalėjo po 6 truputį.
Baltupiuose - į Didlaukio g. kalną negalėjo įvažiuoti - irgi norma?
1G stojasi, nes tuose pačiuose Baltupiuose negali kalno pravažiuoti...