Tema: Re:Tepalo keitimas automatineje pavaru dezeje
Autorius: foonia
Data: 2017-12-04 16:19:23
"Zaba" <zaba@zaba.zb> Wrote in message:
> Sveiki, ar pasitvirtino kam nors mitas, kad pakeitus tepala automatineje
> pavaru dezeje, prasideda ivairus sposai su ja, nes atejo laikas keisti, o
> vienas prietelius sako, kad turesi paskui problemu. Man, tai tikrai
> nesamone, matyt mitas kiles del to, kad nekeicia laiku tepalo pradeda
> durniuoti deze ir paskui suskumba keisti tepela, bet tas jau nebepadeda.

Gali, jeigu deze iki to laiko jau buvo suvaryta. Nupirkau pas atstova 5 metu Outback su 55 kkm, dave garantija 5 kkm, ant 60 kkm keiciau tepala pas ta pati atstova pagal nustatyta serviso intervala. Dezeje po tepalo keitimo prasidejo smugiai t.t., atstovas pasiunte nx.
tipo garantija baigesi, nieko nezinom.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----