Tema: Re: apie moteris
Autorius: ddd
Data: 2017-12-04 08:53:11
moteriškė nežino kur akumas nes jai nereikia žinoti nes jos masina negenda
o va rasytojas vazineja su triperiu kur akumas issikrauna :))))
p.s. pats stengiuosi neduoti prirukyti, nes po tokiu prirukimu keiciu
generatoriu

"Bronco"  parašė naujienų news:p02c3n$qvd$1@trimpas.omnitel.net...

O, kas nuostabaus šioje istorijoje? Aš taip ir nesupratau.

On 2017-12-04 00:00, 0.5 B wrote:
> nu šian, su sąlyga, kad akumas išsikrovė, paprašiau moteriškės prirūkyt...
> nu ji sako, kad aš nežinau, kur tas akumas... o po to sako, kad nežinau,
> kaip kapotą atidaryt...
> ir tada aš pagalvojau, kad nu i nx   :DDDD
> p.s. vargšė tajota, nebent vyras viską reguliariai tikrina.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.