Tema: Re: nusipirkau
Autorius: Glebas
Data: 2017-10-30 10:27:56
Nežinau.
Ne visą laiką šalia stovėjau, tad ne viską mačiau.
Pradžioje su kaip sakė "150" švitriniu šveitė.
Paskui su bent kokių trijų rūšių pastomis trynė (aš mačiau kaip su dviem
skirtingomis pastomis ir skirtingais antgaliais poliravo, gal buvo ir
daugiau, nežinau).
Gilesnių įbrėžimų, kiek supratau, panaikinti nesigauna.