Tema: Re: C4
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-26 11:42:00
Ką reiškia adekvačiai? Kw atrodo kažkiek yra, bet jis VISAI nevažiuoja.
Reik įsukt ten iki kaukimo kad kažkiek trauktų, bet tas irgi užtrunka.
Nu aš grynai kasdienę situaciją lyginu - važiuoji sau mieste
neskubėdamas, nu ir reik kažkur persirikiuot, pagreitėt nuo 40->60 ar
pan, nu spaudi tapkę ir pesda, galvoja jis ten bbžino kiek, tada
permeta, tada kelia apsukas kol žviegt pradeda, tada kažkiek jau važiuoja...
O dabar vaizdas su minėtu kabluku - važiuoji taip pat, bet kai nori
persirikiuot, tiesiog gazą spaudi ir jis važiuoja. Praktiškai iškart.

Niekas ten nesugedę, tiesiog automatas lėtas, na ir tradiciškai
atmosferinio benzo visiškas nevalinimas prie žemai.